Pôsobí na Katedre manažérskych teórií FRI UNIZA od roku 2017, aktuálne na pozícií docenta. Venuje sa problematike produktového manažmentu (digitálne produkty a aj s pohľadu riešenia KIB), inovačného manažmentu najmä s pohľadu IT služieb a marketingovej komunikácie viac ako 16 rokov na FRI UNIZA. Bol a je zodpovedným riešiteľom, či spoluriešiteľom viacerých projektov spolufinancovaných z EU, INTERREG, APVV, VEGA, KEGA, a pod. Výsledky svojej vedeckovýskumnej práce publikuje v domácich a zahraničných publikáciách, mnohé sú indexované v databázach Web of Science (h-index:8), Scopus (h-index: 7) a pod. Vzdelávacie, výskumné a expertné témy KIB, ktoré bude riešiť v projekte manažment IB, informačné technológie v bezpečnosti, procesy MIB a marketingové aktivity projektu.
(ORCID 0000-0002-9001-286X)
Biography
Docent v odbore manažment, zameranie na marketing